tiistai 19. marraskuuta 2013

työssäoppiminen

elikkäs nyt on jo toinen viikko lähtenyt käyntiin veromodassa ja jack and jonesissa , ja kivaa on ollut ja kerron nyt vähän mitä olen nyt tälläviikolla tehnyt elikkäs maanantaina tuli joukko naisia heti aamutuimaan veromodaan kun mä olinkin jo sillä saijan kanssa alottlemassa uutta päivää ja siellä oli helsingistä tullut päävisualisti , hyvinkäältä somistaja ja hesingistä konttorivisualisti!ja heijän oli tarkoitus kattoo läpi veromodan vatteet ja vähän paikkoja ja sen jälkeen lähtikin tämä joka kuukautinen veromodan laoyt ot vaihdos ja mä en osallistunut tähän , koska se on heijän duuninsa , mutta kyllä mä autoin torsojen kanssa , uin torsoja , hältin uusia vaatteta ja laitoin henkareihin jaa hoidin J&J :n puolella asiakaspalveluu ja höyrytin samalla vaatteita , et ei mikään prus maanatai :D

Tänään meille tulikin noitten veromodan ja j&j:n pomo , joka on myös happoradion rumpali :D hän tuli vhän neuvottlemaan yms noitten myyjien kanssa ei sen kummempaa. ja tänään mä autoin saria tekemään j&j:N ikkunaa ja siitä tuli kyl niin magee , j&j:n ja vromodan ikkunat on kaikki suuniteltu tanskassa ja ojeet ja kalousto tulee myös tanskasta. ja vein mys roskar jota oli paljon ja kävin sarin kanssa kattomaan missä on veromodan postilaatikko , sitten hälytin ja höyrytin lissää ja lissäin tuotteita niitten paikkoille ja viikkailin , t sellasta on ollut mulla nyt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti