tiistai 12. marraskuuta 2013

veromoda & jack and jones

elikkäs mulla on nyt työssäoppiminen alkanut ja olen salon veromodassa , muuta yös salon jack and jonesissa , koska nehän ovat saman firman liikkeitä. Maanantaina kun oli eka päivä niin menin liikkeeseen 9.00 , mutta olin hyvissä ajoin jo paikalla jopa liiankin hyvissä ajoin (8.15) :D muttta kun päivä alkoi niin sain heti kasapäin tehtäviä , ja mielummin niitä teen kun seisoskelen jossakin nurkassa tekemättä mittän! ja tutustuin heti henkilökuntaa ,että melkeen tuntuu että olisin ollu siellä pitemmän aikaa kun vaan yhden päivän.ja palataan niihin mun tehtäviin mitä tein kun olin maanantaina veromodassa eli mä otin veromodan & jackand jonesin tilauksen vastaan eli sieltä tuli lisää vaatteitä myymlään ja sittenkun ne tuli kävin läpi että mikä vaate se oli ja sitten menin kattomaan myymälään , että paljonko sitä tiettyä vaatetta on ja mitä kokoa on liian vähän ja mitä pitää lisätä , ja sen jälkeen varashälytin vaattee ja laitoin henkareihin / viikkasin , viikkausta mulle opetettiin kanssa , että ne veromodan myyjät oli ihan innoissaan kun sai neuvoo mua :D ja sitten pistin vaatteita niiden oikeille paikoille  kävin myymälää läpi ja katoin , että kaikki oli siististi. Ja sitten alkoi okeen höyryttämis rumba , että höyrytin vatteita ja niitä oli paljon ja opin paljon tässä yhessä päivässä ja oon innoissani palata tonne taas torstaina takaisi  , siis koska olen nyt ti.-ke sairaslomalla ja sen takia kvin tiistaia lääkärissä hakemassa läkärintodistuksen :) ja kuvat jäi nyt tosi vähäiseksi , koska maanataina oli niin paljon töitä ,että en edes ehtinyt pitää taukoja  ( pidin kyllä ruokatauon) :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti