tiistai 18. marraskuuta 2014

DH - viiikko 1


Huh eka viikko dhillissä ohi ja tekemistä on riittänyt :D oon tehnyt paljon pöytiä sinin kanssa ja viikannut , ja tehtiin marimwkon jouluaiheinen seinä ja uudistettiin marimekon lasikaapin sisältö :) kivaa on ollut! Ja on kiva kun on päässyt tekemään niin paljon että postauksen olisi voinut tehä jo ekasta päiväästä :) 

Marimekkkoon oon keskittynyt ekat päivät eli joulumaailmaa tuoden ja ne esille ja sitten tarjouspöytään ale marimekkoa! Ja uusi lookki hyllyihin.
Joulun tilaus pakkauksia paketoitu sekä aistienilta palkintoja myös! Ja myös tuotwhinnoittelua olen tehnyt kuten tuo kuva missä on miehille pyjama pn mun käden jälkeä. 
Tavaraa tulee paljon sisään ja sitä mukaaa sitä purataan kovaa vauhtia aamut menee varastossa , habat kipeenä kun kannetaan yli 10kg laatikkoja ja rullakkoja ympäriinsä. Kokoain pahvipidikkeen ja laiton joulupipari muotit pystyyn. 


Keskuviikkona tein uuden lookin kynttiläpidikkeille ja täytin hyllyt tuoksukynttilöosä , rahtasin joulukamaa sisään ja järjeestelin clobe hopin siistiksi. Muös tuotehinnoittelua oon pääsar tekemään ja paketoimaan myös. 
Visualistik hommaa täällä riittää oon tehnyt paljon esillepanoja ja uusinut pöytiä tän viikon aikana ja kivaa on ollut! Kaikki kuvat mitkä ovat täällä niin on sellasii mitä olen itse tehnyt huh tuntuu että onn tehnyt 7vko hommat yhessä päivässä :D kivaa kun saan niin vapaat kädet :D
Hinnoittelua ja pöytinw rakennusta on kuulunu loppu viikkoon kun aistienilta oli perjantaina! 
Tein ton lamperin pöydän ihanitse omasta päästö ja tuli aika hieno! Ja pakentointi senkun jatkuu.. Ja viikkausta teein perjnataina paljon koska se oli aistien päivä niin piti olla tiptop kaikki. 
Huhhu nyt eka viikko pulkassa! Ja aistien ilta ohi oli kivaa ihana muotinäytös ja hyvää ruokaa! Muotinäytös kuvat jotka olen ottanut löytyvät vrm dhillin fb silvuilta tai sinin blogista kuvasin swn kokonaan. Huhhu mikä viikko! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti