sunnuntai 9. marraskuuta 2014

DH - VIIKKO 2


Toinen viikko on nyt lähetenyt käyntiin ja aika pöajon on ollut tavaran roudaamista ja pöytien tekoa tein versacen pöydän ja siitä tulo mun mieletä hieno! Ja olen myös päässyt tekemään osmia finlandin pöydän. Ma ja ti aamulla oon tehnyt kierroksen myymälässsä jossa katotaan ettää onko pinot siistejä ja suoria , pitääkö tuotteita lisätä tai muuttaa paikkaa yms.  
Tavaraa olen päässyt paljon hinnoittelemaan ja paketoimaan ja mitä enemmän joulua kohti mennään sitä enemmän on paketointia!  

Tiistaina oli niin kiva päivä meni nopeesti ka sitten yks mummon tuli mun luo ja kehui mun essua (käytän töissä essua niinkun pari muutakin) ja kertoi kuinka nätti ja yksin kertanen se on ja kysin onko  myynnissä  ja mä sanoin että on ja näytin paikan ja jutelitiin mukavii ja se meni kassalle kiikuttaen sen ja sit mä olin jatkanu viikkausta nii hän tuli mun luo ja kehus mun hyvää asiakaspalvelua ja hymyä ja tein myyntiäkin tosin itse en käytä kassaa! Niin hyvä mieli pikku asioista tullee ihana auttaa ! :) loppu 
viikkonmenmään siis hyvällä fiiliksellä
Ylhäällä kuvaa mun finlaysonin työessusta! 
Tavaran hinnoittelua purkamista ja sen järjestämistä esille! 
Siirrettiin anun kanssa plantuin pöytä eri paikkaan ja jätjestelin ne uudestaan ! 
Yllä oleva on dhillin pöytä joka näkyy heti kun tulee ovesta sisään ja mä rakensin ton jouluesille panon on nikn kivaa kun saa oman milen mukaan tehdä eikä oo mitään ohjeita!!  
Taas tavaran purkaamista hyllyyn ja hyllyn muutoksia huhhu! Dhillissä ei lopu tekeminen joka on tosi kivaa ettää heti kun on yhen homman saanu tehtyy niin uutta pukkas! Ei mee aika sormien pyörittelyyn , sopii kyllä mulle että on tekemistä! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti