keskiviikko 16. lokakuuta 2013

AVOIMET OVET 9-10.10

Salon seudun ammattikouluissa oli avoimet ovet (9.10-10.10) eli yläkoululaisii tuli ovista ja ikkunoista( XD) ja vanhempia.
ja meijät jaettiin taas tiimeihin ja mun tiimeihin kuului Emilia ,Eve ja Heta. Ja jokanen tiimi sai tehtäväkseen luoda aikkarille lehtiilmoitus salon seudun sanomiin ja salojokilaaksoon , ja lakana joulutoriin ja fb bänneri.ja me kuvatiin tai mä kuvasin enimmäkseen koska mulla oli kameran , mutta me tehtiin eri joulu kuvausjätjestelyjä astioilla ja tavaroilla , jota meidän visujen piti tuoda kouluun.
ja avoimissa ovissa jaettiinkin mun ensimmäisen es tiimin pinssejä (ES = salla sini ja eerika)  ja myös salon seudun sanomissa oli etusivulla toi meidän tekemä juliste.
ja tosiaankin kuvattiin tossa ja etittiin inspiraatiota tohon joulujulisteesen yms ja mikään änäistä ei siihen mennyt kun keksittiin toi pipari juttu ja laitettiin kankaan päälle pipareita kivasti ja siitä se sit lähti.










1 kommentti:

  1. Annan sulle Eerika haasteen:) Lisää tietoo mun blogista http://setsailll.blogspot.fi/

    VastaaPoista